Hoppa till innehåll

Sömnproblem o näsan

juli 31, 2010

Klockan är strax 5 ( ja, på morgonen ) och jag har varit vaken en stund nu. Varje natt samma visa och jag har fått höra att det är för att man ska vänja sig vid att sova ex 4 timmars pass inför bejbins ankomst. Samma sak då jag väntade Nico, men inte mindre frustrerande för det!

Tänkte uppdatera er om näsan. Jag struntade i doktorn för jag kan inte låta någon klämma på min näsa, det gör för ont för det. Och tidigare när jag brutit näsan ( ja, jag har vanan inne, måste vara för att den sticker ut så ) så har de klämt och tryckt innan de kommit fram till att det inte finns något att göra åt det.
Det blir ingen repris på ett sånt besök nu…. näsan får helt enkelt vara lite sne, tror inte man tänker på det sen när den inte är blå/svart längre. 🙂

No comments yet

Lämna en kommentar