Skip to content

♥ Kulturhuset

november 11, 2010

Jag och Nico besökte Kulturhusets ” Rum för barn ” för första gången idag.
Hade jag vetat att det var så jäkla fint och fantastiskt där så hade vi varit trogna besökare där från att Nico var spädis! Nicolas var helt salig och sprang runt och provade allt, han bara skrattade och njöt. Vi la pussel, läste böcker, kollade in fiskarna i akvariet, klättrade och lekte i bibliotekets alla vrår, målade i målarverkstaden och kollade in deras utställning med ljus och skuggor. Jag är så imponerad över hur stort och fint det var.
Efteråt så åt vi lunch längst ner i kulturhuset, super god pasta och salladsbuffé och Nicolas och jag delade. Vi satt med varsin gaffel och åt från pastan och doppade nybakat bröd i såsen. Helt lugnt och skönt, vi var ganska slutkörda båda två. Inte en enda gång har Nicolas varit trotsig idag, det har bara varit glad miner och vi har pratat och funderat ihop.
Jag tror det har varit den bästa dagen vi har haft tillsammans någonsin.
Därefter var jag och köpte lite garner sen åkte vi hem, och vi däckade omgående och vaknade när Martin kom hem från jobbet närmare 18!
Det hetaste tipset jag kan ge är att göra ett besök där ifall ni inte redan varit där! Ni kommer inte bli besvikna!

No comments yet

Kommentera

