Skip to content

2010- årskrönikan

december 31, 2010

Jag blir alltid lite sentimental när ett år går mot sitt slut och så måste jag sumera vad som har hänt för att inte känna att tiden och livet går för fort…

Vad jag minns mest av 2010 är naturligtvis min graviditet och sen att möta Ossian. Den startade i mars så det känns som att den har varit med mig hela året, för även innan jag blev gravid så längtade jag efter att bli det.

Att familjen var på Gotland i en vecka med vännerna Sandra, Tommy och Svea var också en höjdpunkt.

Att träffa svärfar för första gången och att först spendera en vecka med honom i Paris och sedan 3 veckor hos oss var också otroligt kul. Vi saknar honom och hoppas att kunna ses igen nästa år!

Söndagarna på Torpet med vänner har varit mysiga och jag hoppas att det blir minst lika många besök där nästa år, om inte fler….

Att ha fått tillbringa året med min familj och att se Nicos fantastiska utveckling är det största och att få en till familje medlem. Varje dag är jag tacksam och tar inget för givet, man vet aldrig vad som kan ske. I februari gick Martins syster bort och det kommer för alltid ligga i minnet, och det påminner om hur viktigt det är att ta vara på varandra!

2010 var året då virkdjävulen tog mig!

Jag tatuerade en massa människor!

Många fina bebisar såg dagens ljus detta år, Tiger och Liv som nu känns jättestora är de som vi träffat mest, men jag hoppas på att se mer av Mia och hennes Max under våren och alla andra nyfödda och de som beräknas komma snart och nästa år! Så mycket bebisar!

Här är Liv med morsan Bengen!

Året då jag fick veta att det fortfarande tillverkades Nuts, fast bara i några europeiska länder. Tack Anna och S för att ni har köpt till mig! Jag är skyldiga er en tjänst! Love!!

Nico blev blöjfri på dagtid, Martin har sitt nya band Soen, min bror flyttade till Stockholm,en självmordsbombare i stan,jag blev såld på tapeter, svärmor flyttade från Rinkeby… Det är bara att konstatera att mycket händer under ett år, och jag hoppas att vi får vara med om mycket positivt nästa år, och vi och alla nära får vara lyckliga och friska!

Gott nytt år!

No comments yet

Kommentera

