Skip to content

Stora pattar

maj 26, 2011

Jag kan inte för mitt liv förstå hur stora tuttar kan vara ett skönhetsideal.


För tillfället är mina bröst större än de någonsin varit, och det är tungt och otympligt. Kläder passar inte! Jag har dålig hållning och ont i ryggen.
Jag var på Twilfit för att köpa en bättre amningsbh men de hade inga i min storlek, monstertuttar…
Allt med bröst är bara jobbigt nu. Jag vill sova på mage dessutom.

De fyller sin funktion nu vilket är bra,det är ju därför jag har dem. Men jag längtar tills de blir platta och mindre, jag struntar i hur de kommer se ut och om jag kommer kunna rulla upp dem i BH:n, bara de blir mindre!

UPPDATERING : Det är INTE jag på bilden, jag har inte så smal midja…..

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 26, 2011 7:59 f m

    Jag håller med, jag väntar på att mina skall krympa. Tyvärr blev de inte mindre efter förra amningen men nu känns det som jag kanske har tur, för så känns det det är tur att slippa ha tunga stora och jag förstår inte hur man önskar det frivilligt.

    • maj 27, 2011 8:32 f m

      Oj, krympte de inte?? För mig känns det som en mardröm, i så fall opererar jag ner dem, jag orkar verkligen inte ha såna här….

Kommentera

