Skip to content

Babyfilt

maj 27, 2011

Varje kväll har jag gjort ett par rutor och nu är de alla färdiga och redo att fästas och monteras, sen ska jag göra kanten runt, jag tror jag hinner klart innan bebisen kommer, så länge h•n inte kommer före utsatt datum…

Garnet är Nepal 65% ylle 35 % alpacka.
Virknål 4,5



Fler bilder kommer när den är färdig….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 28, 2011 6:30 f m

    Snyggt! Själv är jag klar med 6 rutor och har påbörjat 3. Mormorsrutor var roligt och går med en rasande fart. Det kommer garanterat bli fler för min del.

  2. maj 28, 2011 6:25 e m

    Ojoj vad snabb du är, börja du inte nyss!! Jag håller på med nål 3, jag tror det blev ett evighetsprojekt för mig..tror nästan jag hinner sluta innan jag börjar..

Kommentera

