Skip to content

Intryck

maj 29, 2011

Jag ska skära ner på mitt TV/ Iphone/ data tittande, jag är så frånvarande och jag tar in för mycket intryck.
Jag har stenkoll på Facebook, Aftonbladet och bloglovin. Går jag på toa har jag min iPhone, virkar jag har jag TV:n på i bakgrunden och när jag ammar bloggar jag.
Dags att varva ner och börja tänka, sortera intryck och njuta av lugnet.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. maj 29, 2011 9:50 e m

    Jag hinner inte med, vet inte ens vad saker är längre, som bloglovin, vad gör det? Helt efter känner jag mig. Men man behöver tid utan att man bara blir matad av intryck tror jag.

Kommentera

