Skip to content

Luftar mina gamla vinter-fötter

maj 31, 2011

Har varit i Farsta och lunchat med blogg- kompis Lisa, hennes söta Max som är lika gammal som Ossian och fina Sandra och Alfred. Super trevligt!

Men promenad hem och handling på det var inget kul för mina fötter. Converse är snyggt men det är inga fotvänliga skor så de hamnade under vagnen sista biten och mina vinter ruggiga fötter fick lufta sig lite…


– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    maj 31, 2011 1:08 e m

    Ja gud, fötterna fullständigt kokade! Alfred rymde in i butiken och stal glass, då gick sista orken ur mig så vi störtade hem. Kram!

    • maj 31, 2011 8:01 e m

      Ja jag förstod det, vi var ju ändå ” klara ” för dagen så jag förstod att du drog hem… Det var väldigt mysigt hur som helst idag! Du är så klok och bra. Kram

  2. juni 1, 2011 6:52 f m

    Jättekul att ses!
    (jag har inte hunnit blogga om det, attans. Men det blir fler gånger hoppas jag!)

    Kram

    • juni 1, 2011 8:40 e m

      Ja, absolut….fast på nåt lugnare ställe🙂

Kommentera

