Skip to content

Hade jag fått plats i en baddräkt…

juni 1, 2011

…så hade jag köpt en av de här :

Den här är min absoluta favorit :

Men nu behöver jag inte köpa någon baddräkt för jag har 20 kilo att gå ner innan jag ens överväger tanken. Gud så skönt!😉

Får du plats i en baddräkt så kolla in den här sidan HÄR!

2 kommentarer leave one →
  1. Mia permalink
    juni 1, 2011 9:47 e m

    Va kul att du oxå gillade Black Milk! ”Hajjen-baddräkten” vore verkligen klockren på en badstrand! *fniss* Jag gillar många av deras kläder…, om jag bara kunde lixom. Men en annan dag. =) Stort LYCKA TILL med viktnedgången! Den kommer du att fixa! =)

  2. juni 2, 2011 6:45 f m

    Huualiga ja.. Idag är de dags.
    Hellre idag än om två veckor då han kommer hinna lägga på sig en massa och en ännu större huvud. Det är sjukt vad nyfiken jag är på hur han kommer se ut.. Kan liksom inte tänka på annat. Kommer han likna Vincent eller nån av oss..

    Jag känner mig väldigt posititv idag, hade mycket ångest igår men idag känner jag mig redo. För ut måste han juh oavsett hur jag känner mig😉

    Hoppas allt bra med er, ska vi sikta oss mot badräkterna till nästa sommar?

Kommentera

