Skip to content

Håret

juni 1, 2011

Det är flera som har frågat om hur håret blev… Tja, jag gjorde ju ingen drastisk förändring. Jag klippte av 15 cm och så färgade vi lite ljusare slingor så att den fula utväxten försvann, men eftersom jag inte ville bleka ( så mö skit i blekmedlet och så sliter det mer ) så färgade de och då gick det att inte få så ljust. Man tänker inte så mycket på det, förutom att det ser friskare ut…. Bilder på mig är sällsynt, ska se om jag kan få till någon imorgon.

När barnen är lite större så ska jag fixa en frisyr. Just nu vill jag bara kunna ha det enkelt uppsatt i en toffs.

No comments yet

Kommentera

