Skip to content

Håret

juni 2, 2011

Jag tog en bild, den är missvisande… Det är inte så stor skillnad på håret som den visar… Kort är det dock, och tunt…


– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. Mia permalink
    juni 2, 2011 6:36 e m

    oooohh, du är så fin Therese! Å att ha håret sådär passar dig jättebra! Har alltid tyckt att dina ögon är breathtaking. Tillsammans med blondare, rakt hår blir de ännu vackrare! Kram

    • juni 2, 2011 7:44 e m

      Men GUD vad snällt sagt! Åh du är världens finaste Mia, jag blev så glad av din kommentar. Jag känner mig inget vidare nu så dina ord värmde jättemycket! Tack! KRAM!

      • Mia permalink
        juni 2, 2011 9:21 e m

        Vilken tur att du la upp den där bilden just idag då!🙂 Du ÄR verkligen jättefin! Jag har ingen som helst aning om när det kommer att ske, men jag ser fram emot en trippeldejt med dig (o dina pojkar) och vår kära vän M en dag! Ta väl hand om dig.❤ Kramar Mia

  2. juni 2, 2011 10:10 e m

    Men, du blev ju skitsnygg! …eller du var det innan också, det var ju inte direkt bara håret som bar upp det där kortet😉

    Nu inväntar vi alltså båda att vikarna växer ut, kanske får testa Regaine!😀

Kommentera

