Skip to content

Nu har jag bestämt mig

juni 2, 2011

Jag har bestämt mig.
Jag kommer inte börja jobba än, inte förrän Ossian äter och kan stanna hemma med Martin.
Eftersom jag inte jobbat på så länge kommer jag behöva 100% koncentration och det kommer inte gå med Martin och Ossian på plats, med Nico hade det gått men Ossian är inte så enkel.
Jag har haft rejäl ångest över att börja igen, redan till helgen hade jag tänkt men ångesten beror ju på att något inte är helt bra och efter noga rannsakning så har jag kommit fram till det här. Nu känns det som en stor sten har lämnat mitt bröst.
Jag har förlorat många kunder och fler förloras av det här beslutet, men så får det bli. Det vore ansvarslöst att jobba när jag känner såhär….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. Mia permalink
    juni 2, 2011 9:31 e m

    BRA! Skönt för dig att vara av med den stenen! Lev nu.🙂

  2. Sandra permalink
    juni 2, 2011 9:36 e m

    Superklokt! Heja dig. Puss

Kommentera

