Skip to content

Vänskap och saknad

juni 3, 2011

Är på väg hem från Uppsala nu. Jag har träffat min gamla bästa vän. Vi sågs varje dag förr. Oftast gjorde vi ingenting, bara var. Jag har saknat henne otroligt mycket de senaste åren men hon har fått barn och jag har fått barn och livet har kommit emellan.
Det var mysigt att ses, i helt nya roller. Vi har pratat om vad som är, var och vad som kommer… Sen lovade vi varandra att träffas åtminstone innan vi blir 40 år😉

Jag blir alltid låg av avsked. Och insikten att vi aldrig kommer dela vardagen igen.
Jag har så många vänner utspritt, långt bort i andra länder. Jag vill ha dem nära!😦
Idag saknar jag även Stina och Kajsa lite extra mycket….och redan saknar jag Carima.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

