Skip to content

I DID IT!!

juni 4, 2011

Nu är det gjort. Jag har anmält mig till Sömnadslinjen på Tillskärarakademin. Under ett år så kommer jag att lära mig sömnad och mycket därtill på kvällstid. Här kan ni läsa om det.

Anledningen till att jag har tvekat är för att det kostar lite och nu när jag har mamma penning så är det ganska snålt, men största anledningen är att jag inte kommer träffa Martin så mycket som jag vill. Jag kommer vara borta 2 kvällar och han är borta 1-2 kvällar i veckan….Så det blir väldigt lite tid tillsammans. Men det är ju som sagt bara två terminer och jag vill verkligen. Spännande spännande!

5 kommentarer leave one →
  1. juni 4, 2011 11:15 e m

    Åh! Jag är såååå avundsjuk!!! Det är precis de där linjerna jag har kollat på sista månaderna & kännt att jag äntligen hittat mitt kall – dock så kollade jag inte så noga, men jag tror tyvärr att alla var så förbannat långt söderut😦😦 För en gångs skull så insåg jag vad jag ville göra, det har jag aldrig gjort förr!

    Jag vill också! Vilket bra beslut av dig! Ah, måste sova & avundas dig, grattar mer imorgon😀

  2. juni 5, 2011 9:33 f m

    Kul och spännande får en känsla av att det kommer att passa dig perfekt!!!

  3. Annelie permalink
    juni 5, 2011 2:46 e m

    Jätteroligt att höra!! Jag kände på mig att du skulle bestämma dig för att studera lite och vilken underbar kurs! Jag ska också gå en syutbildning, men inte lika seriös, det är bara studiefrämjandet. Skit roligt att lära sig sy lite mer än jag redan kan (vilket inte är så mycket😉 kram och grattis!

    • juni 6, 2011 7:35 f m

      Är det sant!! Vad kul! Jag gick en sy kurs på studiefrämjandet för massa år sedan, det var riktigt kul….lite det som fått igång mig igen nu. Vi verkar vara ganska lika på många sätt du och jag🙂 kram!

Kommentera

