Skip to content

Jag är så KÄR!!

juni 4, 2011

Idag hände det. När vi kom hem och jag började knyta upp skorna och ta av mig så sträckte Ossian armarna mot mig, båda armarna mot mig för att bli upplyft, och sen kramade han mig, hårt… Mitt hjärta slog tusen dubbelslag på en bråkdels sekund.
Jag är så kär i den lille, så otroligt ofantligt kär att jag bara vill skrika!

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    juni 4, 2011 6:28 e m

    Vilken känsla…denna villkorslösa kärlek..det finns inget mer berörande.
    kram

    • juni 4, 2011 6:38 e m

      Ja, det känns ju nästan som att man ska explodera samtidigt som man inte kan fylla lungorna med luft…Svindlande känsla , underbart och ljuvligt 🙂 Jag känner mig som den lyckligaste i världen som får uppleva såna känslor!
      KRAM!!!

  2. juni 5, 2011 9:30 f m

    🙂 Det är underbart när det känns så, helt underbart perfekt och så känns det som man är helt himla nöjd!!!

Kommentera

