Skip to content

Inte min dag

juni 6, 2011

Glömde förgrädda pajskalet och nu är pajen redan i ugnen med allt på, jävla skit! Sånt gör mig så oerhört irriterad, när jag misslyckas med matlagningen. Nu känns inget alls kul, och jag har inte den minsta lust att göra maränger nu!

Jag skyller fortfarande på PMS, bara det att mensen aldrig kommer och jag har PMS konstant. Likaså har jag skyllt på tänderna när Ossian dregglar och biter, men det är väl bara att inse, jag är en häxa och min son är en bäver. Nu bränner jag kötthelvetet också….

No comments yet

Kommentera

