Skip to content

Naprapat

juni 8, 2011

I morse fick Nico börja en timma tidigare hos dagmamman för att jag hade tid hos naprapaten vid 9.
En riktig mardrömslämning som tog 25 min längre tid än vanligt och som resulterade i att jag fick stressa och småspringa för att komma i tid, vilket jag inte gjorde heller…
När jag skulle ta av mig och lägga mig på britsen så kände jag hur svetten rann längs med ryggraden. Jag kände mig stelare än stelast. Äcklig.
Han tryckte och drog i mig en stund, det knakade som sjutton och som ren magi känns min kropp 10 år yngre nu…

Martin ” tror ” inte på naprapater, de suger bara ut pengar från folk säger han, när jag berättade att jag ska dit igen på tisdag nästa vecka så nickade och hånlog han lite i stil med ” vad var det jag sa ”….
But hey, Im a believer …. Nu tänker jag aldrig mer gå med ryggont.

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. juni 11, 2011 7:14 e m

    Aha jag tror inte heller p det men vill testa och motbevisa mig själv för det låter väldigt skönt med 10 år yngre kropp. Hade behövt det tror jag t.o.m.

Kommentera

