Skip to content

Husdjur

juni 12, 2011

Jag tycker att det är jätteviktigt att barn får växa upp med djur omkring sig och det är jättetrist att jag inte kunnat ge det till mina barn.

•Hund får inte plats och jag tror det är svårt att få in vanan att gå ut med den flera gånger per dag, en annan sak vore det om man hade vanan sen innan barnen kom.

•Katt. Jag är ingen kattmänniska, hår och kattsand är inte min femma.

•Råtta. Yes! Fast en viss rymningsrisk finns om det är en 3 åring som delvis ska sköta den.

•Marsvin, älskar! Men M är skeptisk.

•Orm vill Nico ha men Martin är livrädd.

•Fiskar/ ödla/ sköldpadda/ vandrande pinne, för tråkigt.

• Hamster, vaken på natten, det räcker med att Martins sömnmask låter som en trumpet.

Är det någon som har nåt tips?

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. Hanna permalink
    juni 12, 2011 8:06 e m

    Det finns ju inte så mycket kvar… Men fisk eller sköldpadda?

  2. juni 12, 2011 8:25 e m

    Nakenkatt🙂

    • juni 12, 2011 9:23 e m

      JA! Fast vår ekonomi tillåter inte det just nu😦 Men det hade varit det ultimata, då hade jag till och med kunnat ha överseende med kattlådan🙂

  3. juni 13, 2011 5:28 e m

    Kanin, chincilla, fåglar, fast de vet jag inga om. Själv vill jag ha katt!!!

  4. juni 13, 2011 5:29 e m

    Kanin, chincilla, ödla, fåglar, fast de vet jag inga om. Själv vill jag ha katt!!!

Kommentera

