Skip to content

Freeedag

juni 17, 2011

Vi skulle gå till torpet med några från mammagruppen men redan innan vi hann börja gå så var vi blöta, så vi gick till närmsta cafeet istället och fikade.


Och när jag hämtade Nico så visade det sig vara stopp i trafiken och dagbarnet K:s mamma kunde inte hämta henne så hon följde med hem till oss, och Nicos bästa vän T och hans mamma följde också med. Full rulle och jättemysigt, kändes som att jag vikarierade för dagmamman en stund. 2,5 satt hon fast innan hon kom hit, det var visst nån stor olycka på Essingeleden.

Ikväll ville Nico sova hos farmor igen så Martin hade någon ide om att vi skulle ha lite romantisk afton. Jag gör en spansk köttgryta till honom, så visar jag min kärlek och så hoppas jag att romantik för honom innebär att vi ser på film och jag får virka🙂

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. pia permalink
    juni 20, 2011 10:15 e m

    Vilken söt bild det blev!

  2. pia permalink
    juni 20, 2011 10:16 e m

    … Förutom att Nelo ser flint ut! Haha!

    • juni 21, 2011 6:37 f m

      Hahahaha nä han ser väl inte flint ut, söt Nelo!! Vi har gulligaste ungarna!

Kommentera

