Skip to content

Fingerdocka nr 3

juni 18, 2011

Grisen-


Det rosa garnet är egyptisk bomull, kommer inte ihåg namnet. Gröna är Tilda och kanterna är guldgarn. Virknål 2,5

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. juni 18, 2011 9:36 e m

    Så söt!!
    Måste bara fråga en annan grej medan jag tänker på det, hur kom det sig du valde naprapat och inte ex kiropraktor, är de extra bra på efter graviditet eller nått? Måste allt hitta nån som är superbäst på smärta efter graviditet och bäcken o allt det där.. Vad hade d för smärta och försvann det helt, känns det bra än?

    • juni 18, 2011 10:02 e m

      Jag vet inte ens skillnaden mellan kiropraktor, naprapat, homeopat etc etc etc… Jag slängde ut en fråga på FB om tips och fick numret till en som var bra på att knäcka ryggar🙂 Det funkade!

      • Mia permalink
        juni 19, 2011 12:31 e m

        Kiropraktorer manipulerar bara. De masserar upp området först lite snabbt och sen går de in och gör sitt sas.
        Naprapater kan använda sig av manipulation, akupunktur, massage, ultraljud och säkert fler varianter. Jag har själv gått till kiropraktorer, men av dessa två behandlingsmetoder föredrar jag egentligen naprapater eftersom de kan anpassa sig lite mer och/eller kan använda olika metoder. Kiropraktik är en lite mer quickfix i värsta fall. För en del funkar det, för andra inte (jag tillhör inte-skaran). MEN det beror i många fall även på den som behandlar. Klickar man med den personen, så fungerar nästan allt oberoende vad. Homeopat kan jag inte.

        Du förresten – det blir verkligen uuuuursööööta fingerdockor!! Kram Mia

  2. juni 19, 2011 7:19 f m

    Du är rolig du. Vad fina de blir!

Kommentera

