Skip to content

God morgon underbara vackra värld och alla uuuuunderbara….

juni 18, 2011

what a looovely morning! Ha ha ha ha…

Jag har förstått att folk tycker att positiva ” mamma-bloggar ” med glada barn är något av det mest provocerande som finns och jag tycker att det känns underbart härligt att jag irriterar dessa bittra människor🙂


Och till alla er som tycker att jag har förändrats och blivit tråkig, eller som uttrycker det såhär ” hatar folk som får barn och ändras ” så kan jag bara säga att det är ju synd för er, inte mig, jag lider inte utan jag är nöjd och väldigt tillfreds med livet. Och extra skönt att vakna pigg en lördags morgon i mitt hem och inte bakis på nån efterfest.

Nu ska jag väcka min älskade man med frukost på sängen och kanske sjunger jag lite samtidigt för jag är så förbannat lycklig idag!

– Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    juni 18, 2011 8:00 f m

    Bra där😉 jag glädjer mig åt att du är lycklig och du sprider glädje och eftertanke med din blogg. Men sen är jag ju också en annan lycklig Morsa😉 kram till alla 4

    • juni 18, 2011 6:29 e m

      Du är en glädjespridare Annelie, och det gör mig så glad!🙂

  2. juni 18, 2011 10:38 f m

    Kram på dig, fina du!

  3. juni 18, 2011 10:49 f m

    Ja men självklart vill jag ha besök av er🙂 på måndag ska vi hälsa på vs nya dagis o onsdag är de BVC. Så vilken dag som helst.
    Tycker att du ska ta kontAkt med chefen på Vc och föra fram allt med nico för de där är inte ok!!!! Hoppas de e inget allvarligt

  4. juni 18, 2011 1:08 e m

    Fasen va gött!! Sjung som om ingen hörde o dansa som om ingen såg!!

  5. juni 18, 2011 2:02 e m

    Jag har aldrig förstått mig på den där inställningen med att allt är ”för” glatt. En bloggare jag läser var så less på att läsa glada saker hela tiden så h*n införde dagens klagomål där personen klagade på stort och smått. Men varför liksom irritera sig på smått som man ändå inte är värt att ens bry sig i (typ mjölken var slut imorse när jag ville ha mjölk) istället för att fokusera extra på det som är bra?!

    Nej för fasen, du gör helt rätt, njut av din fina familj och dina glada barn och dela med dig av det postitiva. Hellre sprida leenden, eller hur!!

    Kram

    • juni 18, 2011 6:27 e m

      Ja, så onödigt! Man ska väl försöka vara glad för det som är och glädjas om andra mår bra, men det verkar inte gå hem…folk vill ha tragedier.

  6. juni 18, 2011 9:40 e m

    Tycker inte du verkar leva ett dugg tråkigt , det är kul med andra småbarnsfamiljer🙂🙂

  7. juni 18, 2011 10:07 e m

    Folk vill gärna att jag ska vara den där tatuerande tjejen med dreads som är lite urflippad och festar för mycket, mycket roligare FÖR DEM… Men jag är less, gillar mer att virka och vara hemma med min familj. Och folk gnäller fortfarande, jag har inte varit i den svängen på 4-5 år!

Kommentera

