Skip to content

Idag har jag varit tvåbarns mamma i 6 månader

juni 22, 2011

Hurra hurra hurra!

Jag älskar det och jag tycker bara att det blir lättare och lättare ju större Ossian blir, vi får mer och mer rutiner och blir mer samspelta ju mer vi lär känna varandra. Nicolas och Ossian är väldigt fina tillsammans, det har gått så mycket bättre än jag någonsin kunnat drömma om. Jag älskar livet som tvåbarnsmorsa och är redan inställd på att vi ska ha en tredje, men det får vänta till efter nästa sommar. Två ogravida somrar måste jag ha nu! ( Och jag hoppas att det går vägen då, man vet ju aldrig….)
Men nu är det fokus på mina fina som jag har!

No comments yet

Kommentera

