Skip to content

Svensk midsommar goes Uruguay

juni 23, 2011

Förra midsommar hade vi lunchen hos oss, det här året är det aftonen här med grill à la Uruguay.

Eftersom jag har dålig koll på vad som äts där så är svärmor och handlar i saluhallen / Hötorget, hon rabblade upp en hel lista på mat och dessert som hon skulle laga åt oss inför imorgon. Spännande, och himla snällt!

Mitt enda mission är att städa och det går sådär, Ossian är ju inte still en sekund längre. Jag sätter honom på en filt och sekunden senare är han en bra bit utanför och letar smulor. Det är dammsugning varje dag som gäller, inte min favorit syssla!

Nu ska jag försöka söva ungen med patten och sen panik-städa innan det typ obligatoriska innan-helg-fikat med vännerna.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

