Skip to content

Ikea

juni 27, 2011

Vi var på Ikea idag, med Marie & Sixten. Jag handlade för exakt 500 kr, förra gången blev det också exakt 500 kr, vad är oddsen för det? Känner för att åka dit snart igen för att se om jag lyckas en tredje gång😉

40% rabatt på tyger. Köpte ganska mycket, har ingen aning om vad jag ska ha det till…

Det här köpte jag, men jag vet inte om jag gillar det, hatar det eller älskar det… Men det känns inte som ett Ikea tyg.


– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

