Skip to content

Vatt? Vad är det?

juni 30, 2011

Vattkoppor eller vattenkoppor, vad säger ni?

Dessa koppor fyller min hjärna, jag andas koppor! Gång på gång räknar jag dem på Ossians kropp, men nu går det inte längre. Jag tror nog han har över 200 stycken. Men idag eller imorgon borde de ge sig…

Idag har han 38 graders feber, men han är sig ganska lik ändå, förutom att han ibland kliar sig och får ont.


Och ja just det, jag åt en omelett på 4 ägg! Tänkte gjort på två men var lite tankspridd. Dessutom så åt jag upp hela så nu mår jag illa. Ägg-illa, och det är jäkligt obehagligt…

– Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer leave one →
  1. Annelie permalink
    juni 30, 2011 1:35 e m

    Hej therese! stackars snutten vad jobbigt med kliande vattenkoppor…hoppas det lugnar sig snart..han är så otroligt söt ossian..jag hinner och kan inte läsa bloggen nu, för vi är mitt i flytt och har inte haft internet på en vecka..vet inte när vi får det..heller..för vi har ingen data..den är sönder.. och tv är sönder..så vi roar oss utan teknikens under;) är på internet cafe nu och betalar räkningar🙂 läste du mitt inlägg om coca-cola? du brukar kommentera…fick en del upprörda kommentarer..tänk vad coca-cola kan väcka starka känslor🙂 massa kärlek till hela fina familjen.
    ta hand om er kram

    • juli 1, 2011 6:09 f m

      Ja, men det ser nog värre ut än vad det är…eller så är han en stål bebis!

      Vad underbart att ni äntlugen flyttar, och vad avis jag blir på att ni inte har TV och dator! Jag hade tyckt att det var urskönt, speciellt nu på sommaren! hihihi, finns det fortfarande internet cafeen?
      Ja, jag läste ditt inlägg, det var riktigt riktigt bra och jag skrev en låång kommentar😦 Jag får skriva om den, det har hänt flera gånger att när jag kommenterar från Iphonen så försvinner det! Du skriver så bra, du borde bli journalist🙂

      STORA kramar till er!!

  2. frusandra permalink
    juni 30, 2011 1:36 e m

    Vattkoppor, definitivt. Eller ”vattenkockor” som Alfred säger🙂 . Stackars liten😦. Och ägg-mättma är inget att leka med haha! Kram

  3. juni 30, 2011 4:11 e m

    Det borde börja ge sig,men va skönt att han har fått de så tidigt. Kommer ihåg att de var ganska jobbigt med Vincent och så kliade han hål på de. Nu har han ganska synligt ärr mitt på pannan av en koppa

  4. juni 30, 2011 8:09 e m

    Oj, stackarn vad många, hoppas det vänder nu!!

    • juli 1, 2011 6:10 f m

      ja, hade N och P många?? Har de fått ärr efter?

      • juli 1, 2011 6:51 f m

        Det kändes som många för mig, men de var nog inte det och värst är väl de i ansiktet och ett som N fick precis vid ögat, det måste jag kolla upp lite på nått sätt.

Kommentera

