Skip to content

Alla reor ruinerar mig!!

juli 1, 2011

Och nu är det mer garn-rea! Jag vill köpa hur mycket som helst!

4 kommentarer leave one →
  1. juli 1, 2011 11:12 f m

    Å jag som var i en garnaffär där skylten satt uppe. Men jag trodde den var gammal så jag köpte inget garn. Typiskt! Får bli nästa veckas utflykt.

    • juli 2, 2011 10:15 e m

      Ja, nästa vecka så är Nico hemma så det kan bli svårt för mig att shoppa loss, men på nåt sätt ska jag lösa det…🙂

  2. juli 4, 2011 9:01 e m

    Åhå, perfekt! Jag satte mig just och skulle beställa bomullsgarn till en tröja. Går till Farsta imorgon istället då.🙂

    • juli 4, 2011 9:31 e m

      En tröja, det lät avancerat!! Ja, när det e 30 % så bör man passa på! Jag är inne på mössor nu, så jag måste dit också nån dag….när Ossian är mindre prickig.

Kommentera

