Skip to content

Asfaltsunge!

juli 2, 2011

Idag höll vi på att smälta bort här hemma, jag fick dessutom ett ryck och dammsög och skurade golven mitt på dagen i 29 graders värme, rekomenderas inte!

Jag badade Ossian i diskhon, en klassiker. ( det borde finnas i större size så man själv hade fått plats )



Ikväll drog vi iväg med Tommy och Svea och fiskade. Martin fick en aborre idag igen, storfiskar’n.🙂


Nico tycker absolut inte om att fiska, han ville hem och kolla på TV istället, jäkla stadsunge.
Han fick låna min iPhone, jag virkade och Ossian rev och slet i garnet….


Jag älskar dessa sommarkvällar och innan sommaren är slut så kommer Nico älska att vara ute och att fiska, han kommer bli en liten vildmarksunge! Hahaha, det är värt ett försök åtminstone…

– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. juli 3, 2011 7:47 f m

    Vad mysigt det ser ut! Vi ska också ordna metspön så att vi kan följa med. Kram

Kommentera

