Skip to content

Just det, lösenord

juli 3, 2011

Inget hemligt men lite mer personligt. Vill gärna veta vilka som läser så lämna kommentar med mail och säg vem du är så mailar jag lösen till dig.

Och för er som fått det tidigare så är det samma, och tänk på stor bokstav 😉

5 kommentarer leave one →
  1. juli 4, 2011 5:53 f m

    Jag vill ha lösen! Kram

  2. juli 4, 2011 8:09 f m

    Jag med om jag får. Läser om dig varje dag!
    therese.urheim@telia.com

  3. juli 4, 2011 10:04 f m

    Lösen till mig med 😉

    Vi ger Nicholas miniform och sempers och nu lite kokt vatten med kummin i. Har bokat in akupunktur till honom till imorn..

  4. juli 4, 2011 3:44 e m

    Jag med!

    johanna@hogdahl.de

  5. Elin Wigheim Selander permalink
    juli 7, 2011 8:57 e m

    hej, jag läser också fortfarande, Kram Elin

Kommentera

