Skip to content

dag 5 – foto – en gammal bild

juli 5, 2011

Den här bilden känns som en evighet sedan.En riktigt gammal bild! Det är den första bilden på mig och Martin tillsammans. Inte ens Nico fanns i min mage, så bilden är nog från första eller andra dagen vi blev tillsammans…. ( 2007 )

5 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    juli 6, 2011 5:30 f m

    Åh fina!

  2. juli 6, 2011 8:48 e m

    Vackert!!

  3. Annelie permalink
    juli 6, 2011 9:11 e m

    där var seba och martin lite lika, syns att de är kusiner…jag tycker inte de sett alls lika ut på andra bilder. fast jag vet att många släktingar säger att de tycker att de är det. fin bild på er…härligt att minnas tillbaka till tiden som nyförälskade…;) kram

    • juli 7, 2011 5:54 e m

      Ja, ibland ser de lika ut…de är kusin-lika🙂 De som är mest lika av Martin och hans kusiner tycker jag…..

Kommentera

