Skip to content

Huvudet

juli 6, 2011

När Martin kom hem gick jag och la mig, mitt huvud höll på att gå sönder totalt och jag började må illa dessutom.

Har sovit och druckit mängder, varvat Alvedon och panodil, inget hjälper.

Nu har barnen somnat, nu lägger jag mig också.
Det jag önskar nu är en frisk familj, pigga och glada så att vi kan njuta av sommaren, kan vi få det kanske? Hittills har vi bara fått ställa in allt roligt vi planerat.
Fasen va bittert inlägg. God natt.


– Posted using BlogPress from my iPhone

One Comment leave one →
  1. Sandra permalink
    juli 7, 2011 5:25 f m

    Men fina vännen, det låter ju helt klart som att du behöver migräntabletter. Alvedon och panodil är exakt samma medicin, jag tror inte det räcker mot dina smärtor… Såhär kan du ju inte ha det. Stor kram vännen

Kommentera

