Skip to content

Huvudvärk

juli 6, 2011

23 grader ute men det känns som 30!

Vi har haft skönt på torpet idag med goa vänner och nya bekanta. Nico har varit sådär supermysig hela dagen, inga bråk eller tjaffs utan bara kul.
Allt har varit så himla trevligt! Tankarna på en hundsele har varit avlägsna idag 😉


Men direkt vi kom hem så fick jag dundrande bultande skit-huvudvärk, precis som igår. Beror det på vädret? Bengen hade också huvudvärk idag, nån mer?

Jag har planer för kvällen, jag vill baka bröd, virka och pyssla. Nu känns det mest som att jag kommer ligga i sängen och inte göra ett jota, vill inte!
Förr i tiden hade jag tagit en kall kopp kaffe, citron och en cigg, och då hade det antagligen gett med sig, men jag spyr om jag röker, äckligt!
Så nu tar jag Alvedon istället, och det funkar inte lika bra, inte alls…
Tips mottages gärna så länge de inte innehåller tobak, knark eller sprit.

Nu ska jag förbereda middagen, fil och flingor är det enda jag orkar ordna idag….

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. juli 6, 2011 8:47 e m

    När det är sånt där åskväder funkar inget för mig, men när det åskat klart brukar det kännas bra igen. Det var sånt nyss här i skåne, de kanske kommit upp till er nu? Hoppas det ger sig snart!! Har tyvärr inga tips mer än rätt i luften…och det är ju inte det enklaste att fixa.

    • juli 7, 2011 5:56 e m

      Ja, åskan brukar sätta sig i mitt huvud, men nu har det inte alls varit åska…. märkligt!

  2. Lisa permalink
    juli 7, 2011 1:18 e m

    Alvedon, vatten, cola light och kanske nåt sött typ cocosprickar 🙂

    • juli 7, 2011 6:30 e m

      Oj oj oj, om du bara visste hur rätt du har! Bästa kuren!

Kommentera

