Skip to content

Men va sjutton är det här?

juli 7, 2011

Jag har fortfarande huvudvärk, det är inte klokt!

I morse träffade jag Pia med familj och bänkade mig på stranden, på med solbrillor och sen rörde jag knappt en fena. Varje kraftansträngning resulterade i bultande i tinningarn och flimmer framför ögonen.
Nico roade sig själv och Ossian var rätt lugn och lekte med Nello när han var vaken.


Det var fullt med prickiga barn på stranden, det har verkligen varit ett helt galet stort utbrott av vattenkoppor nu i S*****l.
Ska bli intressant att se om Ossian lyckats smitta några, det kommer visa sig i helgen….

Snälla gudar, ta bort min huvudvärk nu så lovar jag att vara jättesnäll!

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. juli 7, 2011 5:16 e m

    Usch vad jobbigt! Dricker du ordentligt?
    Synd att det inte blev något fiske ikväll, men i morgon går vi dit. Hoppas att ni också gör det. Kram

    • juli 7, 2011 6:31 e m

      Ja, jag har druckit massor, och vätskeersättning…men jag har druckit fel, ska skriva om det! Ja, imorgon följer vi med! Ska bli kul!! Kram!

Kommentera

