Skip to content

Ständig förändring…

juli 8, 2011

Livet med barn är så kul för det är ständigt förändringar.
Jag försökte lägga Ossian samtidigt som jag hör Nico rusa till toaletten, han brukar vilja ha hjälp med att lägga på sin toalettsits och att man lyfter upp honom men när jag kom in för att hjälpa honom så har han lagt på sitsen själv och hämtat en pall och är på väg upp för att sätta sig, och det gick galant så jag smög ut. Och sen hör jag hur han klättrar ner, toaletteullen skrammlar i hållaren och så spolning. Stort!

Inte nog med det! När jag kommer in i sovrummet så sitter Ossian i sängen, han har alltså satt sig upp själv för första gången! Stort!


– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

