Skip to content

Mini kånken

juli 13, 2011

Nico har en minikånken och Ossian ska få en, kanske av mormor?😉

Problemet är att det är för många färger att välja på, Nico har färgen ” brick ”, orange typ.

Till Ossian väljer jag mellan dessa :


Den gula är finast men den blir så lätt smutsig….hmmmm, vette sjutton!

Och förresten så började jag planera julklapparna som ska vara i julkalendern som jag ska göra, lika bra att vara ute i tid….

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. juli 14, 2011 11:20 f m

    Grön! Jättefin! Vill också ha..

    • juli 14, 2011 8:57 e m

      Ja, jag tror det blir den gröna, så sjukt fin!

  2. Marie permalink
    december 3, 2011 7:45 e m

    Den gröna är jättefin! Har kollat runt på nätet men inte hittat just den färgen. Vet du var man kan få tag på den? Tacksam för svar =)

    • december 4, 2011 4:35 e m

      Hej!

      På Naturkompaniet så brukar de alla färger! Nu minns jag inte vilken sida jag hittade på den…. Lycka till!

  3. Marie permalink
    december 5, 2011 8:12 e m

    Tack!

Kommentera

