Skip to content

dag 15 -foto- Kärlek

juli 15, 2011

Den största kärleken känner jag för mina barn, den är större än något annat. Kärleken till Martin är innerlig, varm och trygg, han gör mig till en bättre människa och jag vill aldrig leva utan honom.
Kärleken till att skapa gör mig lugn, och kärleken till mina vänner och mina nära gör mig lycklig, det finns så mycket kärlek så hela dagen har jag letat en passande bild. Sen kom Nico och frågade om vi inte kunde ta en bild på den inbyggda kameran på datorn… så det är klart att det blir den!

No comments yet

Kommentera

