Skip to content

Gör om

juli 16, 2011

Den där fotoutmaningen är så tråkig att det gör ont…. ska göra om det som är kvar lite grann.nån som har nåt mer förslag?

Dag 17: Ett ögonblick En ful bild på mig
Dag 18: Känslor En känsloladdad bild
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika” Tema -det här kan jag inte leva utan-pryl
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild En speciell plats
Dag 24: Detta gör mig glad (favorit i repis)Det äckligaste jag vet
Dag 25: I all hast En fobi
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två” Det här gör mig GALEN
Dag 28: Väder Så vackert att jag gråter
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv En dålig vana
Dag 30: Valfri bild En bild som väcker ett fint minne till liv

One Comment leave one →
  1. juli 16, 2011 10:27 e m

    Svåra känslor kanske :-p , rädd av, ilska, skam av, skuld till… Så fascination jag har, mani på, överraskning, hemligt, nått udda, en dröm..

Kommentera

