Skip to content

Tidig morgon

juli 17, 2011

Min och Ossians morgon startade redan 7:10 idag. Det är ganska tråkiga timmar fram till att de andra vaknar vid tiotiden. Dessutom är jag hungrig men vill inte slammra runt i köket…..


Förhoppningsvis kommer brorsan och Natalie idag och så drar vi ut och fiskar, annars så fiskar vi antagligen ändå….
Jag och Martin är lika på det sättet att vi går all-in när vi hittar nåt som är kul. Nu fiskar vi nästan varje dag, Martin bygger egna spön, dekorerar fiskelådan och jublar när han läser att det ska bli regn resten av sommaren.
Jag är nöjd så länge jag kan sitta på en filt och virka….

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

