Skip to content

Trots och rökfritt

juli 17, 2011

Jäklar vad det trotsas nu, det är inte nådigt! Och mitt i det här slutar Martin att röka. Under 18 års tid har han aldrig varit rökfri och han rökte till och med på nätterna. Nu har han inte rökt på 30 timmar…. Bra av honom!


När inte Nico rymmer så klättrar han, eller så rymmer han iväg någonstans och klättrar… Idag har han gjort det mesta tvärtemot vad vi har sagt. Imorgon kommer hans farmor och hämtar honom, hennes semester börjar då och de ska åka bort tillsammans i 5 veckor….
nä, fy så hemskt. Trots att jag blir galen så längtar jag ihjäl mig efter bara nån timma. Nico ska sova hos henne till på tisdag. Ett dygn. Räcker gott och väl.
Jag ska passa på att göra massa ärenden och hälsa på en gammal vän.

Nu sover bägge barnen och jag och M ska se en romantisk komedi🙂
På tal om komedier så gick det nån skräckis med Kidman igår, Invasion, tror jag den hette. I början så var det en extremt otäck scen och jag blev jätteskrämd så jag hoppade en halvmeter och skrek rakt ut, hjärtat satte sig i halsgropen och det satt kvar där resten av kvällen, trots att jag inte såg klart filmen. Jag har inga nerver längre , jag har blivit så känslig! Så därför tvingade jag Martin att se en sånhär film ikväll, så att jag inte får nåt trauma och blir rädd för TV:n i fortsättningen….

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

