Skip to content

Stockholm i mitt hjärta

juli 18, 2011

Svärmor hämtade Nico och jag och Ossian åkte till lilla Essingen och besökte min väninna Sara med sambo.
Åh så mysigt det är där! Har aldrig varit där förr. Vi tog en promenad runt ön och sen gick vi in till fridhemsplan och tittade på byggnader, vill göra mer sånt! Jag vill promenera på varenda gata i Sthlm, det ser jag som mitt nästa projekt!

Nico skulle sova över hos svärmor och jag och Martin skulle ut och äta när han slutade jobba men lagom tills dess drog en storm in över Stockholm och vi köpte pizza och drog hem och kollade på en film vi hyrt istället. Mitt i filmen ringer Nico och frågar om han får sova hemma istället för hos farmor, lille gubben, självklart INTE! Vi är stenhårda på att har man bestämt nåt så ska det fullföljas….
Hahaha, skojja bara. Jag blev väldigt glad över att han ville komma hem för jag längtar ihjäl mig efter honom när han sover borta. Nu kan jag sova gott när alla är samlade…. Fast jag är jättesvullen i halsen och ont i kroppen så kanske är det halsfluss på gång, varför inte, den här månaden är ju fam Lopez sjukmånad.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

