Skip to content

Vännen som gjorde slut på Facebook

juli 19, 2011

Det här med Facebook alltså, det kan skapa mycket förvirring, nyfikenhet och besvikelse. Som tex när en av ens närmaste vänner tar bort en som vän, då börjar man ju undra. Är vi inne i en tidsålder då man gör slut på Facebook? Borde man inte skriva ett mail på gmail/ hotmail och förklara varför i så fall?

Jag tror det var bättre förr ändå….

– Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer leave one →
  1. Sandra permalink
    juli 19, 2011 10:14 f m

    Nämen… Det var skumt!

  2. Hanna permalink
    juli 19, 2011 1:53 e m

    Märkligt. Fråga varför tycker jag! Men jag har också varit med om att någon dag har någon inte varit min vän medans nästa dag har den det. Så det kanske är en tillfällig bugg? Hoppas. Kram

    • juli 20, 2011 9:07 e m

      Ja, jag ska nog skriva ett mail…men måste vänta ett par dagar tills jag har smält det här! Jag kollade runt och det är inte så att hon avslutat kontot, hon har bara aslutat oss😦 Gjort slut helt enkelt….. kram

  3. juli 19, 2011 7:26 e m

    Haha.. inget å skratta åt, men det är ju bara sjukt..

    Idag gjorde jag själv en ful sak… För ett tag sedan märkte jag att en person tagit bort mig på facebook. Undrade också varför. Träffar henne typ aldrig, men med fb får man ju lite koll. Man kommenterar och läser. Ni vet.. Idag såg jag henne på Ica. Jag gick förbi utan att stanna och prata. Var inte på humör.. Orkade inte. Fick dåligt samvete men sen tänkte jag; Va fan.. Kan hon inte vara vän med mej ens på FB, va fan skall jag stå och vara trevlig på ica då för? Eller?? Visst fb är ytligt men kan man inte ens vara ylig där orkar jag inte vara ytlig på ica.

    • juli 20, 2011 9:06 e m

      Helt rätt! De man inte hejjar på i verkliga livet borde man inte ha på facebook och tvärtom….
      Den här vännen har jag räknat som topp-5 vänner, en av de närmaste, nästan familj….och hon har bara tagit bort oss så det är inte så att hon avslutat sitt konto…jag fattar ingenting och jag tycker att det är urtråkigt. Visst är det så att man inte träffat sina vänner så mycket sen barnen kom, saker kommer emellan och är inte ungarna sjuka så är man själv det typ….men ändå, det här var en vän som jag verkligen trodde att jag hade nåt djupare med, men så var uppenbarligen inte fallet…. Är så jävla besviken nu! Bläää…..första gången som facebook verkligen känns piss, det hade varit bättre om det inte fanns så att man inte hade känt såhär…..

Kommentera

