Skip to content

Läjets special

juli 27, 2011

Vi var på Tre Toppar och åt den beryktade glassen och visst sjutton levde den upp till sitt rykte!

Våfflan var så nygjord att den fortfarande var ljummen.
Jag åt Läjets special dvs 3 kulor, grädde, blåbärssås och en kokosboll på toppen, LJUVLIGT

Nico fick en Barnens special med två kulor, grädde, sylt, kokosboll, kex och party-paraply-blomma.


Ingen glass man kan äta varje dag, dels för figuren men även för plånbokens skull, de kostar runt 50-60 kr för tre kulor, men satana vad gott det var!

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. juli 27, 2011 8:23 e m

    Jag sa ju att glassen där va god!! Själv tog jag tre kulor, delicatoboll, apelsin o knäck, med kall nougatsås! Smaskens!

  2. Therese Urheim permalink
    juli 29, 2011 6:10 f m

    Vi blev inspirerade och åkte dit i kväll med. Det blev en hjortronblaha. Fy vad gott!!!

    • augusti 1, 2011 7:35 e m

      Min mamma tog den och jag ångrade att jag inte tog den också, men nästa år! 🙂

Kommentera

