Skip to content

Torget

juli 27, 2011

Vi har varit på stan och jag har fyndat gammalt tweed-tyg på torget i Varberg. Det fanns Lisa Larsson keramik också men för att undvika en till penga-katastrof ( vi var tvungna att panta flaskor för att ha råd till mat nu innan vi fick lön ) så bör jag nog ta det lite lugnare med shoppingen den här månaden.

Dock köpte jag ett par tygskor för 99:- till mig och present till min gudson som vi ska träffa i helgen.

Nu ska vi grilla lite innan vi åker till Tre Toppar och köper glass, den ska vara nåt alldeles extra och folk vallfärdar dit. Förväntningarna är skyhöga!



Alltså, det är så lugnt och skönt samtidigt som jag knappt hinner kolla Aftonbladet på iphonen, så när jag väl känner att jag äntligen hinner blogga så finns det knappt nåt att skriva om.
Skumt?

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

