Skip to content

Fan fan fan

augusti 1, 2011

Resan hem gick bra, tåget kom till och med in 20 minuter TIDIGARE!

Nico klagade på hur tråkigt det var att åka tåg, men han satt still på sitt säte i 4 timmar, är inte det helt otroligt? Ossian sov och jag blev som vanligt sjö-sjuk av ett gungande X2000.


Allt har varit så bra och för att balansen skall återupphållas så var ju nåt tvunget att gå åt pipsvängen. Jag tappade min iPhone i golvet efter att för första gången tagit bort skyddet till den och naturligtvis sprack skärmen, och inte lite heller. Ser knappt nåt. Skit och jävla helvete! Så det var bara att beställa en ny som kommer om EN VECKA! Åh så irri! Och onödig utgift! Till nästa mobil ska jag ha både skärm-skydd och skydd till hela runt om, och så ska jag virka ett fodral som ska vadderas…

– Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer leave one →
  1. sandra permalink
    augusti 1, 2011 7:41 e m

    vad fick du betala? min pajade ju i våras…

    • augusti 1, 2011 8:09 e m

      Vi hade 6 månader kvar och då fick vi betala 1750 kr. Jag förstår inte hur du kan överleva utan din!

  2. augusti 1, 2011 7:45 e m

    Åh fy fasen!!! Jag väntar bara på att det händer mig. Jag har tappat min några gånger men har haft tur….

    • augusti 1, 2011 8:10 e m

      Ha ett bra skydd till den…. svårt å leva utan ju!

  3. augusti 1, 2011 9:34 e m

    Trist med telefonen.

    Vilka duktiga resbarn du har.
    Och vilken mysig semester ni verkar haft på västkusten!

    Bara läst från iphone hela tiden så varit riktigt kommentarslat men följer er såklart som vanligt.

    Välkomna hem och hoppas vi ses snart på en baddejt eller en fika eller vad som. 🙂

  4. Anna Eriksson permalink
    augusti 2, 2011 6:09 f m

    Jag fixade min egen telefon hos de här killarna i Varberg, ikarosuf.se, kostade bara 600kr :).

Kommentera

