Skip to content

Jag har problem

augusti 3, 2011

Efter att min iPhone krossades så gick bredbandsdosan sönder och idag när jag var och hämtade ut min nya iPhone så passade inte sim-kortet i den så jag måste beställa ett nytt… Så urtrist!

Jag saknar en vän som jag inte får tag på, och jag måste packa upp från semestern , tvätta kläder och ta itu med alla vardagssysslor. Martin är i studion hela dagarna och kommer hem sent. Jag är inne i en fas där jag inte trivs med mig själv och önskar att jag kunde ta tag i situationen men all energi läggs på barnen och att få Nicos sista sommalovs-vecka så perfekt som möjligt. Nästa vecka ska jag ta mig i kragen….

Jag vill hitta på nåt roligt med barnen men vet inte hur mycket jag vågar ge mig ut på själv med båda. Funkar Juni-backen eller blir det kaos och pannkaka istället? Mulle Meck eller vad den där parken heter har jag hört om, är den bra? Tips någon?

Nä, nu ska jag måla om ett tårtfat till Nicos kök som jag köpte på loppis idag, och svära lite över alla tekniska problem i hemmet och över att jag är så beroende! Blä!

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 3, 2011 8:27 e m

    Vännen! Skippa junibacken, under sommartid så är det tokmycket folk och vad jag har hört så det inga pippi-föreställningar under sommaren. Mulle meck-parken är bra, men det är bara en lekpark uppbyggd med mulle meck-tema, den ligger dessutom lite meckigt till om man inte har bil. Vad gillar Nico? Att måla? Rum för barn? Pride-festivalen brukar ju ha aktiviteter för barn. Pride-tåget? Svårt! Kram

    • augusti 3, 2011 8:53 e m

      Ja, rum för barn har jag också tänkt på… får nog bli nåt sånt med Ossian på magen. Jäkla skit att inte Martin kunde ha en enda dags semester med oss 😦
      Ser fram mot att ses snart! kram

Kommentera

