Skip to content

Torpet-loppis

augusti 14, 2011

Jag är fortfarande i en bubbla efter bomben på dagiset här brevid, jag undrar om jag någonsin kommer kunna slappna av på lekplatserna efter det.

Ett ställe som däremot känns tryggt är Torpet, underbara torpet. Idag var det loppis dessutom och vi ( Martin ) fyndade skridskor och massa kläder.

Jag och Ossian hängde på filten med Sixten och Marie medan deras storebröder sprang runt.


Och sen kom Bengen med familj också.


Ännu en riktigt skön sommardag, men man känner att vindarna för med sig kyla, nu är de inte bara svalkande längre. Den här veckan kommer jag suga ut det sista av sommaren, sen ska jag inviga hösten. Dags att börja sylta.

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

