Skip to content

Virkat iPhone fodral

augusti 14, 2011


För att undvika ännu en sån här olycka så har jag numera ett silikon fodral, nåt plastöverdrag och så har jag virkat ett ytterfodral till min nya iphone….


– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer leave one →
  1. augusti 14, 2011 10:09 e m

    Fint!! Hur gjorde du? Jag har börjat på en men vet inte hur jag ska få till sidorna bra, gjorde du fyra delar och virka ihop sen? Undrar oxå hur du el nån med fodral hinner svara..jag har min väska i skötväskan och sen fodral på det så lär jag inte hinna få upp den. Hur gör folk!?!’

    • augusti 15, 2011 8:02 e m

      Jag gorde luftmaskor och sen vikade jag halvstolpar runt runt, sen gjorde jag en liten flärp och för att få lite snygga kanter så virkade jag bara dit dem med en annan färg, så allt är gjort i ett stycke… awww vad kass jag är på att förklara! Hoppas att du förstår annars kan jag försöka förklara lite bättre!

  2. augusti 15, 2011 1:36 e m

    Snyggt! En sån skulle jag också vilja ha, men jag har ju ingen iphone. Kram

Kommentera

