Skip to content

Skitfölk

augusti 17, 2011

Det här går inte! Jag är så förbannad att jag skakar och det är nästan så att mina näsborrar viftar, hade jag varit gravid så hade de garanterat gjort det.

Det finns en slags grupp på nätet där föräldrar i det här området är samlade, nu har det urartat till nåt som mer liknar en Flashbackforum länk och nån hade länkat till en rasistisk tidning där det var en artikel som inriktade sig på vilket ursprung den 15 åriga pojken som sitter häktad har.
Skitmänniskor som inte tänker längre än så! Dom gnäller och undrar var pojkens mamma har funnits, jag tycker att dessa personer ska rannsaka sig själva. Är ni bättre själva med era rasistiska och trångsynta åsikter som förs över till era barn?

Jag vill inte att mina barn ska skadad av bomber som sjuka barn lägger ut, men jag vill heller inte att de ska bli utsatta för rasism!

(Uppdate: Min make tyckte att jag tog i för hårt i rubriken så därför ändrade jag……)


– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. frusandra permalink
    augusti 18, 2011 3:43 f m

    word!

  2. augusti 18, 2011 5:53 e m

    Det är bara så tragiskt åt alla håll och kanter. Hoppas att ni snart kan återta lekparkerna och de känns trygga igen!!

Kommentera

