Skip to content

Lunch på Bruno

augusti 18, 2011

Så längesen jag var på Bruno gallerian och åt! Men idag så träffade jag Emelie som jag alltid äter med just där, och för första gången någonsin så var det inte särskilt gott. Hoppas att det är en kock som bara är där nu under sommaren…

Snygga barnstolar har de där!

Emelie är anti ekologiskt, hon vägrar handla det för hon är övertygad om att det är en bluff för att kunna sälja till dyrare pris och lura folk, och hon tänker inte låta sig luras!

Jag vill inte tro att det är så men en liten del av mig förstår henne, det är precis så jag känner med media, jag är skeptisk ibland till det som sägs hända i världen.

Kul med folk som tänker olika, får lite mer perspektiv då.


Sen drog jag till Åhléns och handlade kallingar till Nico och en Alfons Åberg till Ossian. Första leksaken jag köper till honom som är helt opedagogisk men kunde inte låta bli när jag såg hur glad han blev av den.

Nico däremot blev ledsen över att inte fått nån leksak, och två kepsar,en halsduk och tre kallsipper räknades inte, han ville också ha en Alfons. Då vet jag det, lika lika, samma samma till nästa gång….

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer leave one →
  1. MariaV permalink
    augusti 19, 2011 8:42 f m

    Alltså, det här låter ju lite smörigt, men jag gillar att läsa din blogg just för att du låter så harmonisk (även mitt under småbarnskaosdagar), låter som du hittat hem i livet:) Kram!

    • augusti 19, 2011 8:10 e m

      Tack, vad glad jag blir! Ja, jag trivs bra med livet nu …..

Kommentera

