Skip to content

Hanna Werning i egen hög person

augusti 19, 2011

Jag vet inte hur många inlägg jag har skrivit om Hanna Wernings tapeter, jag älskar dem! Igår drog jag med Pia till tapet affär för att visa henne dessa vackra skapelser och idag var det bästa vännen S:s tur på söder. Det är de här jag är så förblindat förälskad i:

När vi skulle åka hem så gick jag på bussen med barnvagn och då krockar jag med en kvinna som går av, gissa vem? Hanna Werning! ….hur otippat var inte det då? Eller så är det ett tecken🙂 Jag väljer att tro på det!

No comments yet

Kommentera

