Skip to content

Tänker om, tänker rätt

augusti 20, 2011

Nu slutar jag tänka på bomber, falskhet och skitsnack och blir glad igen.
Så fint ni skrev till mig mina fina vänner, blev verkligen rörd och glad och det fick mig att byta tankemönster. Så bra det är med en blogg ibland😉

Nico har sovit hos svärmor och jag längtar ihjäl mig efter honom men det ger mig ändå lite tid att bara vila och surfa runt efter bra mönster. Det jag ska göra nu är en uggla och en filt i vågmönster, ugglan ska göras först för den ska få flytta till Malmö, och det börjar bli bråttom, filten ska Ossian få för den första som jag virkade gick upp och blev jätteful. Sen är jag sugen på att sy en väska också i tyget jag köpte igår, det är verkligen fart i pysselnerven nu..

Ska starta en pysselblogg men kan inte komma på vad den ska heta, hjälp mig gärna med förslag!

– Posted using BlogPress from my iPhone

No comments yet

Kommentera

