Skip to content

Tatueringar

augusti 23, 2011

Jag har inte tatuerat mig på snart 4 år och har verkligen inte känt att jag velat, och det är lustigt för jag älskar tatueringar och tycker inte att det finns mycket som är vackrare än en heltatuerad kvinnokropp ( ja, för jag tycker att det är vackrare på kvinnor av någon anledning ).

Men nu när jag börjar planera hur jag ska jobba, för jag kommer inte sluta, så har jag fått så många idéer!

Efter att jag har fått alla mina barn vill jag tatuera magen, det här var vackert tycker jag :


Men nu till min ide som säkert kan verka lite skum, men jag tog kort på min moderskaka efter Ossians födelse och den såg ut som ett träd ( så som de brukar ) och det trädet ska jag ha som grund till min magtatuering! Och så ska jag fylla det trädet med saker som är förknippat med mina barn, kanske att jag ber dem hjälpa mig att måla den också….

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer leave one →
  1. augusti 23, 2011 11:36 e m

    Men åhh vilka idéer du har!! Jag tog med kort🙂

    • augusti 25, 2011 8:21 e m

      Jag blev så betagen, aldrig trodde jag att det faktiskt skulle se ut som ett träd! Mitt barns boning i så många månader…..vackert!

  2. augusti 24, 2011 4:06 e m

    Va härlig ide😉 helt perfekt juh. Livets träd på magen där livet börjar. När ska nummer tre komma då?
    Jag vill ha tre men jag kommer nog vänta tre till fyra år igen. Bara för att hinna göra lite här i mellan och hinna plugga eller nått annat..

    När kommer ni förbi oss då?

Kommentera

